Niniejsza strona używa plików cookies w celu optymalizacji korzystania ze strony internetowej, w celach statystycznych oraz popularyzacji strony za pomocą serwisów społecznościowych. Warunki przechowywania plików cookies możesz określić w przeglądarce internetowej.

Seria VIP

Seria VIP dostępna w Creart to szeroka oferta ekskluzywnych gadżetów reklamowych, które zrobią świetnie wrażenie na ważnych Klientach. Są to specjalnie wybrane produkty o wyższej jakości niż standardowe gadżety czy druki. Wśród nich można znaleźć:

  • eleganckie notesy w oprawie twardej – wykonane ze szlachetnych materiałów lub ze skóry, z eleganckimi przeszyciami i zdobieniami, w ekskluzywnych pudełkach – przygotowane do wręczenia.
  • gadżety elektroniczne – głośniki, power banki, ładowarki - znanych i cenionych marek tj. JBL, HUAWEI, SP silicon power
  • gadżety turystyczne – znane na całym świecie VICTORINOX, WENGER czy SCHWARZWOLF – scyzoryki, noże, zestawy narzędzi, plecaki i torby.
  • butelki termiczne i bidony z filtrami – również znanych marek – Daffi, Alladin, Stanley
  • zestawy prezentowe – w tym gadżety piśmiennicze, kubki termiczne czy inne małe lub duże upominki, które pozwolą zostać pozytywnie zapamiętanym. Pakowane są w estetyczne i eleganckie box-y.

Do kogo jest skierowana seria VIP od Creart?

Seria VIP to specjalna oferta gadżetów reklamowych, które pozwolą wyróżnić się w tłumie. Najczęściej Klienci decydują się na umieszczenie logo swojej firmy na opakowaniu upominków lub na każdym z produktów, które zawiera zestaw. Dzięki temu reklama dotrze nie tylko do osoby obdarowywanej, ale zostanie dostrzeżona również przez jej otoczenie. Jest to świetny sposób na utrzymanie dobrych stosunków z ważnym kontrahentem lub docenienie jego wkładu w rozwój firmy. Zestawy prezentowe i inne oryginalne upominki mogą być również wykorzystane jako nagrody w konkursach firmowych dla najlepszych pracowników.

Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową ofertą serii VIP dostępnej w asortymencie marki Creart oraz do poszukiwania idealnych gadżetów, które najlepiej wyrażą stosunek do pracowników i kontrahentów.